سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساحل

آزار و اذیت دختر جوان در حاشیه بزرگراه

    نظر

آزار و اذیت دختر جوان در حاشیه‌ بزرگراه

در پی آزار و اذیت دختری جوان توسط راننده یک خودروی مسافربر، پرونده‌ای در دادسرای امور جنایی تهران به جریان افتاد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، حدود 10 روز قبل دختری جوان به نام سولماز با مراجعه به یکی از مراجع انتظامی شمال تهران، ادعا کرد: کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که یک اتومبیل متعلق به آژانس، جلوی پایم ترمز کرد. از آنجا که این خودرو دارای نشانه‌های مربوط به آژانس‌های مسافربری بود اعتماد کردم و با گفتن مسیری که می‌خواستم بروم، سوار شدم.

پس از طی مسیری، ناگهان از راهی که باید می‌رفت منحرف شد و مرا داخل یکی از بزرگراه‌های خلوت برد. بعد در حاشیه اتوبان نگه داشت و با تهدید به قتل، خواست که به تقاضایش تن بدهم. من نپذیرفتم و نهایتا به عملی کمتر از تجاوز راضی شد. بعد از آنکه این کار را انجام دادم، پول‌هایم را سرقت کرد و متواری شد.

با ارجاع این شکایت به دادسرای امور جنایی تهران، با توجه به آنکه شاکی اقدام به برداشتن شماره اتومبیل کرده بود، قاضی امجدیان بازپرس شعبه‌ پنجم دادسرا دستور بازداشت صاحب خودرو را صادر کرد.

در پی بازداشت این متهم، وی که مجرد بوده و 25 سال سن دارد به جرم ارتکابی اعتراف کرد و اتهام تظاهر به عمل حرام و ایجاد مزاحمت برای بانوان و سرقت به وی تفهیم شد.

بازپرس جنایی تهران از زنان و دخترانی که به این شکل در چند روز اخیر در منطقه شمال تهران از سوی یک راننده‌ آژانس مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند خواست جهت اعلام شکایت و شناسایی متهم به اداره‌ شانزدهم آگاهی پایتخت مراجعه کنند

گردآوری : پایگاه اینترنتی پرشین وی

www.persianv.com