سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساحل

آیا ما دختران فاطمه ایم ؟؟

    نظر
آیا ما دختران فاطمه ایم ؟؟

نمی گوییم چرا آزادی جنس مخالف را نداریم ، چون آنقدر برایمان توجیه آورده اند که گوشهایمان پر است از منطق جنسیت و آنقدر از نقص هایمان گفته اند که خودمان هم کم کم پذیرفتیم که ناقص الجنسیم .

مگر نه اینکه خداوند باری تعالی ابتدا مرد را آفرید و پس آنگه زن را .

مگر ممکن است ابتدا جنسی کامل پدید آید  و سپس ناقص ؟؟!!

مگر نه اینکه خداوند از همه صفات نیکوی خویش  در وجود زن قرار داد حتی قدرت آفرینش موجودی دیگر را ؟؟

پس از کدام برتری داد سخن سر داده اید ؟؟

بگذریم !!!

و اینک می گوییم چرا این جنس برتر محدود نیست ؟؟ یعنی به صرف اینکه خداوند اولیائش را از بین مردان برگزید پس کمال از آن اوست ؟ به چه منطق و برهان ، عملی که برای ما گناه نابخشودنی ست برای او مجاز و مباح است ؟؟

غیر از این است که خودمان خواستیم که چنین باشیم ؟؟ مگر بزرگان دینمان اینچنین بودند ؟؟

نه ... هر گز نبودند !!! بلکه جاهلینی این را رواج دادند که زن را زنده بگور می کردند پس به مرگ گرفتند که به تبی راضی شویم.

حال ما زنان مسلمان از اینکه آنقدر بافرهنگ شدیم که به جای مردن و زنده در گور رفتن ، اجازه نفس کشیدن داریم و حتی به جایی رسیده ایم که می توانیم پشت سر مردانمان قدم برداریم ، مفتخریم.

 دریغ از آنکه  ما سایه ای بیش نیستیم و هیچ کدامشان وجود خارجی برایمان قائل نیستند. چون این ما هستیم که می خواهیم همانطور نامرئی بمانیم و هنوز ترس از دیده شدن داریم.

مگر نه اینکه حضرت زهرا همیشه خود از حقش در همه جا حتی در مقابل بزرگان و خلفای زمان ، دفاع کرد و حضرت علی هیچ گاه او را از این کار منع نکرد ؟؟؟ مگر نه اینکه فاطمه ، دختر پیامبرمان بود و همسر اماممان ؟؟ کی و کجا خود را از انظار مخفی کرد و پشت مردانش سنگر گرفت ؟؟ طبق هیچکدام از روایات ، پیامبر دختر عزیزش را محدود نکرد و او را در پشت پرده هایی ضخیم به دور از آفتاب و مهتاب نگه نداشت.

پس ما می خواهیم دختران فاطمه (س) باشیم ، و به مانند او در راه دفاع از حق خود حتی از جان فرزندانمان نیز می گذریم


چرا مردان خوشبخت ترند ؟؟

    نظر
چرا مردان خوشبخت ترند ؟؟
می خواهم بپرسم :

چرا هیچ زنی از زندگی اش راضی نیست یا حداقل خوشبختی را به معنای واقعی حس نمی کند ؟؟ ولی در عوض مردان از همه چیز راضید و یا لااقل خوشبختی را در همه عمر یا دست کم در سالهایی از عمرشان احساس می کنند ؟!!

تا به حال به این اندیشیده اید ؟؟!

شاید چون زنان برای مردان بیشتر از اندازه و ظرفیتشان هستند و بالعکس مردان برای زنان کمند . از هر لحاظ. روحی و جسمی .

پس مثل همیشه باز هم این جنس مؤنث است که در زندگی ضرر می کند !!

مثل ظرف بزرگی ست که در آن مقداری اندک آب بریزند و بقیه ظرف خالی بماند و تا آخرین لحظه حیات ، با هیچ چیز دیگری نیز کامل نگردد و پر نشود. پس زمان نیز نمی تواند این مسئله را حل کند. چون خواست و اراده پروردگار اینگونه بوده است . و ما انسانهای دون پایه کی می توانیم ایرادی از آفریدگارمان بگیریم ؟!!

 فقط می توانیم این پرسش را داشته باشیم که :

ای آفریدگار ما چرا ظرفی به اندازه آب نیافریدی تا این جام نیز لبریز از خوشبختی گردد . ؟؟!!!


هر دو زن هستند !!! عجیب است که هر دوهم آزادی می خواهند!!!(واقعا

    نظر
تفاوت !!!
هر دو زن هستند !!! عجیب است که هر دوهم آزادی می خواهند!!!
یکی آزادی پوشش و آن یکی هم آزادی انتخاب پوشش!
خواست هردو هم یک سان است!

یکی از اینها می گوید احتمالا ایران به خاطر مردمش طی چند سال آینده تنها کشور لائیک در بین کشورهای مسلمان لقب خواهد گرفت و ترکیه هم به کشوری مذهبی تر از ایران تبدیل خواهد شد.یکی از ما هم می گوید: خوش به حال زنان آنجا که پوشش اسلامی را به طور کامل رعایت می کنند! هر دو طرف آرزوی آنطرف را می کنند و احتمالا وقتی به آنچه می خواهند برسند دوباره دلشان هوای گذشته را خواهد کرد!
در ترکیه روسری ها از زیر موی مصنوعی جلوه نمایی می کند و در ایران موها از زیر روسری ها بیرون می زند. در ترکیه دو سوم زنان حجاب را کاملا رعایت می کنند و در اینور، اگر حجابی است تکه ی پارچه ای است که با هر نرم بادی تکان می خورد!

در کشور من اجبار به حجاب باعث بی حجابی شد و در کشور آنها بی حجابی باعث پوشیده شدنشان گشت!

حکایت غریبی ست...





 

زن و مرد در اسلام !!!!

    نظر
زن و مرد در اسلام !!!!

دین اسلام کلا دین بسیار سهل و آسانی برای مردان و برعکس دین بسیار سخت و پیچیده ای برای زنان است. در همه زمینه ها و جنبه ها . این یه مسئله انکار ناپذیره.

پس خانوم محترم گر دل شیر نداری سفر عشق مرو . ما با جان و دل به دستورات اسلام گردن می نهیم چون از جانب خداوندمان است . پس بیایید سختیهای دنیا را فقط به خاطر پروردگارمان تحمل کنیم . 

 

قوانین اسلام برای یک زن مسلمان

-- رعایت حجاب و پوشاندن کامل خود

-- منع شدن از ایجاد جلب توجه مردان

-- الزام ازدواج کردن با اجازه پدر

-- خیانت نکردن به همسر

-- در صورت وجود اشکال در همسر وفادار ماندن به او و زندگی زناشویی  (نداشتن حق طلاق )

-- در صورت طلاق باید از حق مادری خود بگذرد پس ترجیح می دهد با همه مشکلات همسرش به نوعی سازش کند.  (نداشتن حق حضانت فرزند)

-- راضی نگه داشتن شوهر تحت هر شرایطی

-- بچه داری و شوهرداری کردن به نحو احسن و بدون هیچ منتی

-- نداشتن حق ارثیه کامل چه از جهت پدر و چه از جهت شوهر

-- نداشتن حق دیه و خون بهای یک شخص کامل

و...

 

 

قوانین اسلام برای مرد مسلمان

-  آزادی پوشش

-  می تواند به همه چیز و همه کس نگاه کند ، نباید نگران به گناه افتادن باشد چون زنان می باید خود را به حد کامل پوشانده باشند و اگر خدای نکرده اینطور نبود با به گناه افتادن مرد ، حتما زن مقصر بوده است .

-  آزادی انتخاب همسر و ازدواج بدون اذن والدین

- در صورت اشکال در همسر اجازه طلاق دادن

-  در صورت اشکال در همسر و یا حتی در صورت دلزدگی از زن و یا شکسته شدن و از ریخت افتادگی همسر اجازه ازدواج مجدد و گرفتن همسر جدید و زیبا

-  اگر قدرت ازدواج مجدد نداشت خوب اشکالی ندارد ، می تواند همسر صیغه ای هم داشته باشد . تا خدای نکرده ، خدای نکرده یک وقت آقا به گناه نیفتد .

-  در صورت طلاق و دور انداختن همسر و زن باوفایش ، می تواند حتی فرزندش را هم در نزد خود و برای خود نگه دارد تا خدای نکرده مشکل دلتنگی او را آزار ندهد.

-  اجازه دستور دادن به همسر و در صورت سرپیچی او کتک زدن وی

-  داشتن حق ارث کامل

-  داشتن حق دیه کامل

 

مردان محترم مسلمان اصلا نگران آن دنیا نباشید . چون کاملا راه برای به گناه افتادن شما در این دنیا بسته شده است .

 

آیا براستی حجاب محدودیت است ؟؟!!

    نظر
آیا براستی حجاب محدودیت است ؟؟!!
همیشه زمانی که مسئله حجاب مطرح می شود ، اکثر دختران این را می پرسند که چرا باید برای خاطر به گناه نیفتادن مردان ما باید به خود سختی دهیم ، آیا این عادلانه است که ما خود را بپوشانیم به این دلیل که جنس مذکر نوع خلقتش اینچنین است که با "دیدن"  نیز ممکن است قادر به کنترل خود نباشد و گناهی مرتکب شود !! حال که اینگونه است پس ما نیز حجابمان را برمی داریم ، این وظیفه آنهاست که خود را کنترل کنند و گناهی مرتکب نشوند .

این حرف و استدلال مثل این میماند که انسانی بدون هیچ محافظ و اسلحه ای وارد جنگلی شود و بگوید چرا من برای حفظ جان خود از شیران درنده و تیزچنگالان گوشت خوار باید بار خود را سنگین کنم و به خودم سختی حمل سلاح بدهم. این مشکل آنهاست .

البته مطمئنا مثال من برای توهین به مردان و خلقت آنها نیست . ولی این منطقیست که با آن من به خود باوراندم که حجاب برای حفظ حریم و شأن زن است . پس آن را محدودیت ننامیم .

و منظور من از حجاب همان پوششیست که خداوند بزرگ در قرآن فرموده اند نه بیش از آن که باعث سختی و مشقت و نازیبایی برای زن گردد و نه کمتر از آن که باعث بی حجابی و یا بدحجابی شود.