سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساحل

دختری که قصد ازدواج داره تکلیفش کاملا معلومه

    نظر

دختری که قصد ازدواج داره تکلیفش کاملا معلومه:

اگه این دسته گل یه خورده شیطون باشه و دوست پسر داشته باشه و آقای دوست پسر تبدیل به آقای همسر شد که فبها واگر نه آقای بعدی که احتمالاَ به روش سنتی از راه میرسه به احتمال خیلی زیاد زیاد از همون اول آقای همسر خواهد بود.

 پسری که قصد ازدواج داره تکلیفش اصلا معلوم نیست:

اگه  این شاخ شمشاد دوست دختر داشته باشه و خانم دوست دخترتبدیل به خانم همسر شد که فبها واگرنه این شاخ شمشاد باید تا دوستی جدید و دوران جدید صبر کند و یا به روش کاملا سنتی راهی را در پیش بگیرد که معمولا دخترکان در پیش می گیرند. ولی با این تفاوت که دسته گل بعدی که به روش سنتی یا به روش دوستی سر راهش قرار می گیرد اصلا معلوم نیست که خانم همسر خواهد بود یا خیررررررر..

                      چه تنگنای سختی است  ......  یک انسان یا باید بماند یا برود 

                       و این دو هردو   ....... اکنون برایم از معنی تهی شده است

                                 ..........و دریغ راه سومی هم نیست........

 


ناز و عشوه دوشیزگان و قربون صدقه رفتن اقایان:

    نظر

ناز و عشوه دوشیزگان و قربون صدقه رفتن اقایان:

شکی نیست که جنس مونث از ناز کردن و ناز خریدن توسط جنس مذکر خیلی لذت می برد و قشنگی و جالب بودن این داستان اینجاست که این ناز کردن با نرخ قربون صدقه رفتن و حرفهای عشقولونه آقایان نسبت مستقیم دارد.و بلا شک ناز کردن دخترکان امریست طبیعی و قربون صدقه رفتن آقایان و به اصطلاح ناز خریدن آقایان نیز امری است طبیعی ترر.

حال در این طبیعت آشکار اتفاقاتی غیر طبیعی ممکن است رخ دهد به طوری که اگه این ناز و عشوه آمدن خانمها از حد نرمال و اعتدال خودش خارج شود یعنی زمان ناز کردن طولانی شود و یا دفعات تکرارآن زیاد شود یا برای یه موضوع کاملا ساده خانم از دماغ فیل تشریف آورده باشد، به طور ناخواسته مسیر زندگی به سمتی سوق پیدا خواهد کرد که نتیجه  آن خسته شدن و به اصطلاح سرد شدن جنس مذکر خواهد بود و جالب اینجاست که این ناز و عشوه در وجود همه دوشیزگان محترمه وجود دارد و وجود آن نیز امریست لازم و واجب ، به طوریکه اگه  این ناز و عشوه در بین دخترکان محترمه  اصلا وجود خارجی نداشته باشه و کاملا ساده و راحت توسط آقایان قابل حصول باشه  برای آقایان اصلا جزابیتی نخواهد داشت.آنچه که بجوییم و نیابیم گرانبهاست....

مردها از سهل الوصول بودن زن نفرت دارن و برای رسیدن به آن اشتیاقی نخواهند داشت.

نتیجه گیری اخلاقی: بر عهده خواننده این متن


شنیدید که میگن فلانی عقلش تو چشمش است یا فلان دهن بین است یا فلا

    نظر

شنیدید که میگن فلانی عقلش تو چشمش است یا فلان دهن بین است یا فلانی با یک نگاه عاشق شد:یعنی چه؟

یعنی فراتر از آنچه که می بینه، قوه تشخیص و درک ندارد. ملاک عمل و انتخابش و قضاوتش، همان چیزی است می بیند و برایش محسوس است، قابل لمس است. چنین کسانی خیلی در معرض خطرند و آسیب پذیر و داری زمینه های گول خوردن و گول زدن. به نظر شما یه همچین شریکی تحمل، تحمل کردنت رو تو شرایط نامساعد و سخت زندگی داره؟؟ در روزهای ابری زندگی می تونه منتظر روزهای خوب و آفتابی باشه یا نه؟  دنیا قشنگه ولی با حقیقت های تلخ .........

جون کلام رو بگم:

هیچ وقت ظاهر هندوانه، داخلش رو نشون نمی دهد.ولی تجربه و گذرزمان همانند آینه ای زلال و شفاف هستند که خیلی از حقایق را در آن می توان دید.

بابا طاهر عزیز میگه:

زدست دیده ودل، هردو فریاد           هرآنچه دیده بیند، دل کند یاد

بسازم خنجری نیشش زفولاد           زنم بر دیده، تا دل گردد آزاد

  بای


عشق اول و دوم به همسر:

    نظر
عشق اول و دوم به همسر:

شنیدید که میگن فلانی برای رسیدن به طرفش از جونش مایه گذاشت و یا فلانی ها مثل شیرین و فرهاد بودن ولی زندگی شون زودی سرد شد؟؟یا  به پنج سال هم نرسید و از هم جدا شدن؟و زودی از هم طلاق گرفتن؟؟ یا یکیشون به دیگری خیانت کرده؟ یا مرد رفته دوباره زن گرفته؟ سوال اینه چرا باید اینجوری باشه؟بعضی عشق ها آتشین اما کم عمق و سطحی هستند گردبادی بر پای می کنند و زود هم سرد می شوند.اما بعضی عشق ها عمیق است و ملایم چون یک نخ باریک شروع می شود و در طول زمان استمرار می یابد. مثل عشقهای که اصلا، اصل شروع آن عشق و عاشقی نبوده و 2طرف بعد از گذر زمان متوجه عشق همدیگه میشن .

عشق اولیه به همسر:

عشق اولیه عموما بر پایه احساسات و شایدم ظاهر طرفتون و قبل از ازدواج  شکل میگیره که محکوم به فناست چون این عشق به موقعیت زمان و مکان وابسته است ، زیبایی ظاهری محکوم به فناست و عشقی که بر این اساس بنا شود خانه ای پوشالی بیش نخواهد بود  که بر سر راه طوفان قرار گرفته است و بعد از تشکیل زندگی و به همدیگه رسیدن  تمام میشه حالا چه بعد از 2سال یا 7سال. ؟؟. که این طوفان می تونه یکنواخت شدن زندگی باشد یا سوختگی صورت زیبا باشد و یا یه تصادف نافرجام. آیا بعد از این طوفان بازم ادعای عاشقی طرفت رو می کنی یا نه؟ عشق اولیه با گذشت زمان تغییر ماهیت می دهد. چون این عشق به موقعیت زمان و مکان وابسته است و محدود. قیافه ها بعد از مدتی تکراری می شوند و شایدم خسته کننده، پیرمردان و پیرزنان امروز زیبارویان دیروز بوده اند.

عشق دوم به همسر:

ولی بعد از ازدواج و بعد از گذشت زمانی عشق اولیه تمام می شود عشقی دیگر در راه خواهد بود.زن و شوهر باید عشق دوم را در وجود خود شکل بدهند و نباید بگذارن که زندگی برای طرف مقابل تکراری شود و این عشق بر اساس دید و شناخت کامل از طرف مقابلت شکل میگیره و تا آخر عمر در وجودت باقی می ماند اگه تونستی عشق دوم را در دل خودتون و همسرتون ایجاد کنی که پرنده خوشبختی تا آخر عمر باهاتونه ولی متاسفانه خیلی ها با پایان یافتن عشق اول و فروکش کردن اون احساسات اولیه،زندگی مشترکشون هم سرد میشه و به پایان می رسه و افسوس که در پایان عشق اول از هم جدا می شوند و اصلا به شروع عشق دوم نمی رسند ... اگه نتونی عشق دوم را شکل بدی، از طرفی عشق اولیه هم که محکوم به نابودیه نتیجه اش چیزی میشه که آخرش به واژه تلخ طلاق می رسیم.

عشق دوم بین زن و شوهر خیلی خیلی مهمتر و حساستر و قشنگتر و شیرینتر از عشق اوله و متاسفانه خیلی ها تو شکل دادن عشق دوم دچار مشکل هستن و از عهده آن بر نمیآیند و خیلی ها هم اصلا اطلاعی از وجود عشق دوم ندارند...عشق دوم یعنی اینکه بتونی سالم بودنش را، نشاط اش را، بیماری اش را، نقص اش را، غصه اش را، بیچاره گی اش را، درداش را، داشتن و نداشتن اش را...پناهگاهی امن و آغوشی باز باشی برایش، همیشه و همه جاا...برای او...

نتیجه گیری اخلاقی:

 عشق و علاقه اولیه بین دو نفر برای تشکیل و شروع یه زندگی لازم هست ولی برای ادامه زندگی کافی نیست و کفایت آنرا عشق دوم تعیین می کند.با وجود چنین عشقی حتی اگه به اصولی خاصی هم پایبند نباشید. دیگر کسی فکر خیانت کردن به زن یا شوهرش به سرش نمی زند، مردی دنبال زن یا دختر مردم راه نمی افتد، مردی زن دومی اختیار نمی کند وکسی احساس پشیمانی از انتخاب شریک زندگی اش نمی کند.

نتیجه کاملا اخلاقی و مهم:

 همیشه حفظ و نگهداری عشق از بدست آوردنش سخت تر است.


دلم گرفته از ادمایی که میگن دوستت دارم اما معنیشو نمیدونن:

    نظر

دلم گرفته از ادمایی که میگن دوستت دارم اما معنیشو نمیدونن:

دلم گرفته از ادمایی که میگن دوستت دارم اما معنیشو نمیدونن، از ادمایی که میخوان ماله اونا باشی اما خودشون ماله تو نیستن، خودشون ماله همه هستن، از اونایی که تو روزهای خوب و آفتابی زندگی برات میمیرن و ادعای محبت و عشق می کنند ولی در هوای ابری و بارونی زندگی همه چیز یادشون میره. مثل هوس بازان که کسی را که زیبا است دوست دارند اما عاشقان کسی را که دوست دارند زیبا می ببنند.

چون تنها به دنیا آمده ای و تنها می میری من نمی گم سعی کن همیشه تنها باشی، یا عظمت عشق را درک نکنی من نمی گم که عاشق نشو، من میگم عاشق شو و اگه عاشق شدی همیشه عاشق بمان و فقط یک نفر را دوست بدار،بخند ، گریه کن و قدم بردار تنها برای یک نفر. یادت نره فقط یک نفر. چون وقتی که آدم خیانت نمی کند، وقتی که اصلن خیانت را دور می زند و می نشیند صدمتر آنورتر، جایی که هیچ عنصری در فضا به خیانت معتقد نیست، چقدر چیزهای جدید برای فکر کردن می شه پیدا کرد، چقدر مدل نگرانی ها فرق می کنه، چقدر حضور آدم های جدید رنگ و بوی متفاوت دارد، هیجان یک چیز دیگر می شود و شادی چیزی دیگر و لذت فراتر و آرامش ملایمتر و آزادی یک مفهوم از بیخ دگرگون... چون خوشبختی خانوادگی طولانی ترین ، محکم ترین و شیرین ترین سعادت هاست.

نتیجه گیری اخلاقی:

خوشبختی خانوادگی سالم و پاک، طولانی ترین ، محکم ترین ، شیرین ترین ، احساسی ترین و عاشقانه ترین سعادت هاست.

بای